24 yorum yapıldı. Hadi sen de bir şeyler söyle!

  1. 50 İlk Öpücük
    Amelie
    Aşk Her Yerde - Love Actually
    Sil Baştan
    Kadınlar Ne İster?

    Benim ilk5'im bu olurdu diye tahmin ediyorum ama hani Hitch'i de sokmak isterdim. Sırf sen 5 olsun dedin diye 5'de sınırladım. Tabii izlemediğim filmler olduğunu da hatırlatayım. :))

    Bu arada, Love Actually filmini hala izlemeyen varsa o kadar çok şey kaybediyor ki, hani Amelie kadar olmasa da müthiş bir filmdir. Kesinlikle tavsiye...

    zamanını ayırıp ankete cevap veridğin için sağol arkadaşım :)
    ben 20 filmi de izlenmeye değer görüyorum ama hep iyilerin enleri olur:)

    çok tutulmayan bir filmdi snaırsam ama ben meg ryanın kate and leopold filminden daha çok beni etkileyen bir romantik komedi izlemedim daha.ondan da neden bu kadar çok etkilendim bilmiyorum.:)
    saydıklarının içinde ise serendipity,söz ve müzik favorilerim,söz ve müzikteki şarkıya bayılıyorum ayrıca:)

    5 tane dedin, ben de 5 tane işaretledim. :)

    50 İlk Öpücük
    Aşk Doktoru - Hitch
    Love Actually(Ki bence en güzeli buydu. Hatta bunu bu asrın en güzel romantik komedisi seçelim)
    Bir Erkek 10 Günde Nasıl Kaybedilir?
    Kadınlar Ne İster?

    @gizemel : bahsettiğin filmi de listeye ekliyecektim ama 20 ile sınırlandırayım diyip daha bilinenleri eklemeye çalıştım.. ama o film de güzeldi :)

    @tyler78 :5 tane ricamı dikkate aldığın için teşekkürler :)

    50 İlk Öpücük (2004)
    Amelie (2001)
    Aşk Doktoru - Hitch (2005)
    Cennet Gibi - Just Like Heaven (2005)
    Sil Baştan (2003)

    Bende hepsini izlemiş değilim, izlediklerimin arasından seçtiklerim:

    Aşkta herşey mümkün
    Kesinlikle belki
    50 İlk öpücük
    Amelie
    Sil baştan

    Adsız says:

    "Amélie"ye romantik-komedi demişin ya, derinden yaralandım.

    mit says:

    Kadınlar ne ister?
    Aşk doktoru - Hitch
    50 ilk öpücük
    Aşk her yerde - Love Actually

    diyorum ben de :) Ama benim bu türde şimdiye kadar izlediğim en iyi film Notting Hill (1999) idi kuşkusuz. Onun yerini doldurabilen olmadı şimdilik.

    Sil Baştan'a oyumu yapıştırdım aslında tüm zamanların bende en çok etki bırakan aşk filmi Love Story(1970)

    valla son 10 yılın kapsamına giremedi Nothing hill :) yoksa bence de çook iyi :)
    buarada amelie yi koymakta tereddüt ettim ama birçok sitede romantik komedi olarak geçince koydum...

    sevgili benay çok iyi düşünmüşsün :)
    bende romantik komedi çok severim
    favorim sırasıyla sil baştan, love actually ve kadın aklı erkek aklı...
    sevgilerrr

    teşekkürler bahar hanım böyle katılım oldukça ara ara bu tarz anketler yapmaya karar verdim :)

    SAHSEHRİ says:

    melekler şehri'ni saymadıysanız sizin romantizm dediğiniz nedir?

    SAHSEHRİ says:

    1.melekler şehri-2.özel bir kadın.-3.kiralık sevgili-4.en iyi arkadaşım evleniyor-5.titanik......ilk aklıma gelenler.ekleme yapabilir,aynı fikirde olmayabilirsiniz.

    SAHSEHRİ says:

    1.rüzgar gibi geçti-2.casblanca-3.tiffany'de kahvaltı-4.roma tatili-5.hadi birde yakın zamandan olsun,/ilk aşk,ilk dans \................Romantizm sevenlere tavsiye ,izleyin pişman olmazsınız.

    B.G. says:

    yazının başlığında 2000ler diyor bilmem farkında mısın?

    Adsız says:

    O kadar çok romantik komedi izledim ve çogunuda begendiğim için aklıma gelmiyo anca filmin afişini fragmanını falan görmem lazım filmleri hatırlamam için :)

    Adsız says:

    Hayalet Sevgililerim de güzeldi

    Adsız says:

    my sasy girl

    Adsız says:

    bence en iyileri ; 50 ilk öpücük
    bir erkek 10 günde nasıl kaybedilir?
    sil baştan
    Kesinlikle belki
    aslında 'teklif' filmide cok iyi bi romantik komedi ama listede yoktu.yinede herkese önerebilecegim bir film.

    Adsız says:

    kesinlikle love actually en iyisi :)

    Adsız says:

    .Cennet gibi
    .Kesinlikle,Belki
    .Burada olan burada kalır
    .Kadın aklı erkek aklı
    .Aşk doktoru(will smth)
    .Kadınlar ne ister
    .Teklif(sndra bllck)
    ... Ve sayamadıgm bır cogu.

    Adsız says:

    bence listede yok ama hırçın sevgilim (my sasy girl) kore versiyonu izlmeyen varsa kesin izlesin

Powered by Blogger